lance&maurice.reismee.nl

Weblog / Travel Blog

Beacuse a lot of the people will be reading this blog don't understandDutch I will be writing in Enlish and Maurice will be writing in Dutch. We will put a E or a D to state whether the blog is in English or in Dutch

D Ola,

Dit is hem dan onze weblog. Een van de vele dingen die je kunt regelen voor reis zoals de onze. Eigenlijk heb je hem helemaal niet nodig maar dat is met veel dingen op deze reis. Het is steeds weer de afweging: hebben we dit wel nodig of niet? Ons uitgangspunt is wel geweest dat we de boel goed voor elkaar willen hebben zodat we onderweg zo weinig mogelijk problemen hopen te krijgen waardoor we meer van de reis kunnen genieten.Dit is een afweging. Het is natuurlijk ook een uitdaging om zonder al te veel voorbereiding onderweg te gaan en kijken hoe ver je dan komt.

Ik moet zeggen dat een redelijk goede voorbereiding mij nu al goed bevalt. Het geeft alvast voorpret. We leren nu al veel dingen over wat er allemaal voor nodig is om zo'n reis voor te bereiden. Dit blog is er een van

Wink

Het is de bedoeling dat we hier onze verhalen gaan vertellen over de mooie dingen die we meemaken maar de tegenslagen gaan we ook zeker met jullie delen zodat we hopen op een eerlijk objectief reisverslag.

Genoeg voor nu, tot de volgende keer!

E Hi,

Well this is our Travel Blog. we were not sure if we would keep one but we decided that for a once in a lifetime trip it would be something that we had to do, plus everyone around us kept on nagging us to make one.

We will try to keep it as up to date as possible during the trip but that obviously depends on the internet capabilities in Africa. Seeing as I have a little experiance with my fellowAfricans I cansay that this will not be easy

Sealed

We have started the preperations and are really looking forward to the trip but more on that in our Blog.

Enjoy.

Reacties

Reacties

Joost

Gasten, goed verhaal!

Joost

Barbara

Hey Maurice,

Vriend van mij is nu onderweg, inmiddels in ... Uhm... Ethiopie geloof ik (?). Als je wil kan ik je een tel nr en/of webadres doorgeven.

X
Barbara

John Ð

Hey Jongens veel plezier op jullie tocht, ik zag dat jullie ook Alleppo aandoen... (zou zelf x de meest in het oogspringende en imponerende Citadel ter wereld eens willen bezoeken.. jullie zijn me voor..)
ga d'r voor en geniet ervan... change of a lifetime...

greetz John t.D.

Sydney

Fucking awsome defender boys! Keep up the good work!

Basten

Goed bezig! Je leeft maar één keer!

Jolanda

Klinkt als een heel gaaf reisplan!

Marijke Biesbrouck

Hi Lance en Maurice,
Ik wens jullie een goede reis en zal jullie belevenissen in spanning volgen op deze weblog. Ik hoop dat die wirwar van draden in het dashbord van jullie wagen goed verbonden zijn (ha,ha), maar ik heb wel vertrouwen in mijn neef.

Thijs van Rooden

Tip. Heb zelf een defender gehad, en daar ging de Tr-5 overdrive unit van kapot (veel voorkomend probleem in warm klimaat). Als je deze niet aanpast, kan moet je zeer regelmatig deze schoonmaken (zand en vuil). Dit is een klus van een uur of twee.

Succes en veel plezier.

Loek Biesbrouck

Ook van mijn zijde een goede reis EN een behouden thuiskomst. Als het vrouwtje van Lance, dat achterblijft
zich verveelt, dan is zij van harte welkom in Diemen.
Toi toi Biesbrouck

Dimitri

(Allereerst: sst Anouk...begin niet over juwelen, want Marlies leest ook mee.)

Hoi gasten,

we volgen het op de voet en ben echt trots dat jullie je eigen remmen kunnen bleeden! Beter laat dan nooit. Carriere opties? Als je nu ook het verschil nog leert tussen down- en uploaden....

Nu hopen dat jullie drietjes het tot het einde volhouden. Dat gevoel van de eerste dagen kan ik me nog wel een beetje herinneren en vanaf nu wordt het genieten.

Geniet ook voor ons en we kijken uit naar meer nieuws.

Groetjes van ons viertjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!