lance&maurice.reismee.nl

cairo part 2

Zo we hebben nog even tijd want we wachten op ons visum. Jaaaaa we krijgen hem echt
Laughing
om 2 uur vanmiddag en dan racen we als een gek de stad weer uit. Ik zal nog even proberen een paar foto's op de site te zetten van bezet Cairo en dan gaan we weer....

Mije

Goed nieuws dus!

X

Joost

Het A-Team is er niks bij. Succes mannen, we lezen en leven met jullie mee!

Groeten, Joost (de kleine, niet die lange!)

Leendert

Zo te horen weer allemaal mazzel, lekker rustig in Egypte. Nergens voor hoeven wachten. Jullie liggen lekker op schema, lekker zandhappen dan maar.

Marielle

Mannen, jullie zijn helden!

Succes!

Liefs Marielle

Jeanine en Adrien

Jullie zijn alweer een heel eind op weg naar Zuid Afrika.
Wij volgen jullie reis met belangstelling.
Dit komt, denken wij, mede doordat wij ook reislustige zonen hebben.
Mooie foto's en spannende gebeurtenissen.
Hopelijk niet te veel hinder van de recente ontwikkelingen.
Wij wensenjullie een geweldige voorzetting van de reis.
Groetjes Jeanine en Adrien

Niels

Mietje... Dacht dat jij op avontuur ging;)

Sofie

Maurice, het was heel grappig op vakantie bij het skien want ik viel steeds. Ik kon pizzapunt en van de rode piste en de blauwe piste en van de grote piste. Ik was ook met mamma uit de lift gevallen en toen belandden wij in een moeilijke rode piste!. kusjes sofie

Rogier

Wat een helden, volgens mij hebben jullie best geluk gehad in Syrië!!!... Hopelijk hebben jullie de hele reis zo veel geluk! Succes met de reis naar Sudan!!

Tanya

Absolutely scary guys, but nothing seems to put you off - well good luck and have fun xoxox from your Sis down under