lance&maurice.reismee.nl

Lance jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is LANCE! Lance gefeliciteerd!

Na lang wachten is het dan eindelijk zover: Lance is 35 geworden! Daaropm zijn we gisteren lekker in Amman wat gaan drinken en eten in een (naar achteraf blijkt ) soort gay tent die Hero ons heeft aanbevolen. Super relaxed gezeten met uitzicht over de stad. Waterpijp erbij en een lekkere Mochito. Ik had daar natuurlijk helemaal geen zin in maar moest wel mee omdat het Lance z'n verjaardag was

Wink
. Mijn kado had ik al vervroegd gegeven en dat was de trucker kentekenplaat met Judith erop (of ie daar nou echt blij mee was
Laughing
?)

Nu is dan echt zijn verjaardag en gaan we langs de dode zee naar Petra: op naar nieuwe spannende verhalen!

E: Hi there everybody, this is Lance his birthday!!!!!!!!!!!!!! The big party was last night and we wend to a nice bar where they served good food and a nice shisha (how do yoy write such a thing...?!) Nevertheless, Lance is 35 years old now and till the 25tyh of April he is responsible for me because he is the oldest now. So that gives me a relaxed feeling ;0).

I whish him offcourse a nice birthday. The gift he got from me was the number plate with Judith on it (its a thing truck drivers do.) Well let him enjoy the birthday and hopefully it will create some new stories!!!!!!

Reacties

Reacties

Hero

Van Harte lance!! Ik net thuis uiy trance enerrgy blij dat jullie books@caffe cool vonden. Ik stuiter nog ff. Plons ze!!!

Bernard

Lance, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gave verhalen, ga zo door.

david nidam

Hadie Lance, gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal!

Doe mijn vrienden bij de dode zee de groeten..... aan de andere kant dan ;-)

joop

Lance van harte gefeliciteerd.Go on.Even in het ziekenhuis geweest voor een lies operatie,het gaat allemaal goed hoor.

Annemarie

Gefeliciteerd Lance!! Fijne dag!

Bep

Ha die jarige Jop, van harte gelukgewenst, en vooral een gezond nieuw levensjaar gewenst,en met zo'n super gave reis begint je 35e jaar goed.

John Ð

Hey Lance, van harte gefelici-flap-s-taart, volg jullie verhalen watertandend... en bewonder jullie foto's
(mis soms een bijschrift/uitleg) nu effe een korte pauze neem ik aan ... en morgen weer...

http://www.youtube.com/watch?v=QexOuH8GS-Y

greetz

ans en bert

Sorry,

Jullie zijn al in Jordanie lees ik net

Edwin Wegkamp

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lance. Het klinky en ziet er helemaal spannend uit. "Hats off to you" an Maurice for daring to attempt this special venture. Wishing you all the best... Ed

Caroline

Lance, Hartelijk Gefeliciteerd!

geert en Kitty

Hij die Lance proficiat uiteraard en geniet maar met volle teugen, als je straks terug bent zal de (mogelijke) vaderlijke plicht je roepen voor het nageslacht, zonder enige druk toch een leuke bezigheid nietwaar? veel plezier en kijk goed uit ,blijven jullie wel gezond eten, ziek worden is daar zo lastig! Groetjes uit Horn

Bushy

Gefeliciteerd met je 40e!

Janine

Lovely photos, wish I was there!

Hope that you had a lovely Birthday my dear dudie!

With love from Janine xxx

rosabronswijk

hallo maurice enlance wij volgen jullie trees enrosa

Annemarie

Hey Maurice, ik heb je trouwens gemaild naar je hotmail, goede adres? Of kijk je die mail niet? X

Wilbert

He Lance,

Helaas een dagje te laat, maar alsnog van harte proficiat met je 35e.
En natuurlijk veel succes met de verdere reis.

Gr. Wilbert

sjoerdnijhuis@hetnet.nl

Hoi Maurice en lance,

Maurice ik wil je eerst nog feliciteren met je verjaardag, ik zie dat Lance ook jarig is dus ook van Harte.

Onze verbouwing loopt goed, dus bij terugkomst moet je maar komen kijken. Groeten,

Sjoerd en Lena
Katja en Stas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!