lance&maurice.reismee.nl

Prijsvraag / Competition

DHallo allemaal,

Tijdens onze voorbereidingen hebben we iets bedacht om jullie (thuisblijvers ;P) een beetje te betrekken bij onze reis. Het gaat om een prijsvraag! Het is iets waarover wij zelf ook al veel hebben nagedacht en benieuwd zijn:

Hoeveel km gaat de reis duren?

Degene die het dichtst bij de juiste afstand komt krijgt een presentje wat wij onderweg ergens op de reis gaan kopen. Dus veel succes allemaal met het gokken van de juiste afstand!

E

Hi All,

To keep you all interested in our blog we have decided to hold a competition.

To win the prize all that you have to do is guess how many kilometers our trip will be from Hengelo to Benoni. The person who gueses the distance(as close to the actual as possible) will win the prize that we will be buying somewhere in Africa.

You can leave your answer on the blog

Good Luck to all!

Lance&Maurice

Reacties

Reacties

Goosieie

5 km.... Dan doet die bolide het niet meer ;)

Hero

Ik doe mee met t spelletje. Wil ik wel een levende pygmee als prijs ;-)
ik denk dat jullie zo n
21400 km gaan karren.
Hoop voor jullie dat t er een paar km minder zijn
hehehehe

WP

19758km

Zet de White Cap maar koud:)

Tellen de km's ook waar je moet duwen?

Joost

27577 km

En ik reken op 'n slagtand als prijsje!

joop

25500 km .Een oaze is ook groed.

J.Ð.

ik vermoed dat jullie (globaal geschat) zo'n 18.500 mijl onderweg zijn... aangezien niet alleen het natuurschoon en histirische bezienswaardigheden bezocht worden, en er ook nog wel eens "verdwaalt" zou kunnen worden... haha

En jullie tegenprestatie,: laten jullie 3 maanden lang de gezichtsbeharing "doorgroeien" ....

Joris

23.800 km, en wat betreft die gezicht beharing, lijkt me een onsmakelijk gezicht ..........

Dus doen ..

Willie

Heren,
Schat de afstand net iets minder dan de halve omtrek van de aarde. 18.900 km. Succes gewenst en helemaal gezond weer terugkomen met de nodige verhalen!!

Graeme

Hi Lance & Maurice, I hope the upheaval in Egypt won't throw a spanner in the wheels of your Defender! Good luck and keep us informed of your progress.

Michiel B

Na een aantal uiterst ingewikkelde berekeningen, parallelen en lexicografisch optreksbepalingen, politieke onrusten, lekke banden en navigatiefouten ben ik tot een afstand van exact 27432 km gekomen. Het lijkt misshien wat veel, maar das maar schijn.

Succes!

Kippie

Hallo die Lance en die Maurice, succes en veel plezier met die reis. Ik doe ook mee met die quizzzzzzz en ik denk met die omleiding op die weg jullie ongeveer 28.888 km zullen moeten rijden. Have fun en blijf in control, van vooral die SHOCKER dan komy alles goed grt Kai

Joost

Gasten, jullie zijn onderweg voor de 28010 kilometer verre reis. Maak er wat van. Ik hou de gasten en Judith in de gaten voor je Lance!

Later, Joost

Anouk & Finn

Ik zit hier om 6 uur met Finn in de regen en wil ook wel weg. Aap, de ski's kan ik waarschijnlijk niet eens proberen, want er is geen sneeuw!!! Nou ja, in ieder geval is Mubarak opgekrast dus dat is mooi voor jullie! succes zet hem op en race maar snel door dat gekke Noord-Afrika. Liefs, Anouk

Judith

Hi schatjes, het wordt 1 big party in Egypte!!
Enjoy, drive safely, and lots of fun!

dikke xxxx

StevenS

Honderd miljoen miljard km! Succes mannen!

Van Ree

Wat is dit voor een zelf censuur, jongens?
"Hebben wij weer: aanbeland in een soort verkapte hoerentent. Voor we betaald hebben en weg konden kwam meneer nog even met een 18-jarig grietje aan, of we daar niet in geiteresseerd waren. Nou nee en nu snel weg hier…."

Ik kon me beter vinden in de zin ervoor! "Wat willen, vragen wij? Nou een dame aan tafel dus. "

Ik ga er nog maar van uit dat jullie niet al te dikke maatjes worden daar tussen die stinkende arabieren. Maar mocht dat toch zo zijn: ik gun het jullie van harte...

Jenk

Gemakkelijk als jullie zijn denk ik dat t 23.456 km wordt. Elk souvenir behalve een SOA is welkom......;-)

Thijs

Did men go to the moon?? Did Lance & Maurice go to S-Africa?? Dus mij gok is ongeveer 10,7 km!

Elvira

Alle al dan niet bewuste omleidingen in acht genomen, houd ik mijn schatting lekker hoog aan; ik ga voor de 29.400 km.
Veel plezier al die kilometers!

Ruth van der Ploeg

Jullie zijn al meer dan over de helft. Wat een mooie reis zeg! Blijft lastig inschatten, maar ik denk dat jullie 14.700 km gaan reizen in totaal. Geniet nog even van de laatste paar weken! Groetjes

Leendert

Nu ik de prijs heb gezien ga ik voor 25500 Km.

Goede reis nog

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!